Friday 11 July 2014

Mood: potong kain raya


Malam semalam, terasa nak potong kain yang ambik kat umah mak tuhari... Aku balik kampung jumpa mak hari isnin, 7.7.14 kelmarin.. Sekali tu ambik barang2 jahit, kain ela yg tak sempat potong dl tu.. hehe, kan dah ada mesin. mesti la semangat nak menjait ni. :p
Bila dah ada mood tu cepat2 la aku ambik peralatan2 memotong, ukuran badan cah & aku, kain ela dll. aku potong kain kat meja makan bawah tu. alaskan dengan alas meja so tak licin.

Semangat yer yer... hehe

Potong punya potong tgk jam pkl 1pg! ah, sudah.... bila nak tido ni. Punya la lambat potong kain dari pkl 10mlm tak siap2. mungkin dah lama tinggal kotm jadi kekok sikit ar.. (alasan je...) so dapat potong baju aku & cah je kain blm lagi tu.. huhu.. 
Nak jadikan citer malam tu aku cuma tdo 2 jam sahaja.. esoknya kat ofis apa lagi sambung tdo lagi 2 1/2 jam.. hehe.. ok la dah segar semula. Itupun dok tersengguk2 tahan ngantok sbb bos ada kat ofis pg tu. hihi... shima shima......
so, smp sini je entry kali ni. In shaa Allah jumpa lain entry.. Bye, wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment