Tuesday 17 June 2014

Whats App 3F


Selari dengan era kemodenan, page group Familyku FamilyMu FamilyKITA telah melangkah 1 tapak ke depan lg dengan idea dari kaklong aku telah menubuhkan wasapGroup3F (sbb words asal panjang sangat, adeh) so 3F je la jadinya.. Hehe..
Semua family Karso Bin Mangon dan seangkatan (anak menantu, cucu dsb) aku add as member. Semua adik beradik @ wakil sangatlah aktif mengupdate status bertanya khabar dsb, tak silap aku family Cik Acan sahaja yang tak aktif walaupun dah add nama dlm wasap tu. mungkin bz.. (+ve thinking) hehe... 
Groupwasap3F telah ditubuhkan pada 17Jun2014, pd jam 8.16mlm. details kau.. huhu.. dengan keramaian anggota seramai 24 orang dari segenap lapisan waris Karso Mangon itself & keluarga mereka sehingga anak cucunya. 


Alhamdulillah kita disatukan di wasap group ni. so far, semuanya berjalan lancar dan respon yg diterima sangat la Positive. antara yang kurang bercakap waktu berjumpa dlm group dah buka mulut. yang jauh rasa dekat sangat.. syukur2 semoga ikatan ikhwah ni berkekalan.. Amin..
Walaupun ada yg nak tukar nama group tp kami sepakat nak kekalkan nama group sebab amat sesuai dengan ahli2 nya.. (y)
Diharap group ni akan kekal sampai bila2 walaupun generasi sebaya aku dah takder di dunia nanti :'( (cam sedih je) its reality!.. hope generasi2 selepas kami dapat sambung warisan ni.. In shaa Allah.. 
ok stop sini dulu, lain kali citer lagi.. daaaa, wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment