Wednesday 17 July 2013

Bukak Puasa kat Luar..


Alkisahnya semalam memang ke sekolah as usual... bersalin2 nota di kelas adalah kebiasaan utk kami pada hari isnin dan selasa... Bila waktu rehat menjelma ak bawa motor balik umah (bujang malas balik) so agak bz sikit balik umah even puasa tak makan sbb mandikan si boyot ecah n solat zohor (sempat2 apa patut..) tp tak sempat suap ecah makan pun, aku minta tlg hubby.. :)
... lepas +- 30 minit Bujang kuar kelas, hubby call ckp anak nangis tak benti (risau juga) tp cam pelik sbb td kat umah ecah cam ok jew.. erm.. hubby suh kuar awal kata ada emergency.. adoyaiii... ingat sekolah Pak dia kah??? sabo je la.. :p
well... as isteri solehah (eceh!) wajib taat perintah suami.. aku minta permision cikgu Lyn kuar awal atas alasan emergency call.. kul 4 aku kuar klas dan terus ke JB!!!!!! omg.. naper la tak kasitau awal2  nak ke jb? leh aku standby apa patut... ecah?? okey jew aku tengok, ni semua hubby nyer AUTA!! :p
Smp JB jumpa echaq's family.. opkos Noy ada sekali. lama tak jumpa banyak citer kitorang borak2 sambil berlegar2 di Bandaraya tgk lampu lepas bukak posa @ galleria kotaraya foodcourt hokey.. tp dalam hati ingat mak pulak sian dia bukak posa sorang2.. sob sob sob :'(
Ending.... kami sampai ke umah mak semula dekat jam 1pagi kot.. mak dah tdo n penat gila ler.. aku?? dengan baju sekolah smp malam buters kan.. haha... k, end here Olls.. c ya, 
wassalam..


..ishimaisyah.. 

p/s: smp umah malam tu teman hubby supper sambil meeting pasal mak till 3am.. hai la mata... 

No comments:

Post a Comment