Monday 1 July 2013

Hari Pertama @ GM




Tak seperti yang aku jangka... tapi melebihi yang aku sangka.. BEST ada kat sini. Ramai kawan2 yang agak sebaya dengan aku 30an-40an.. erm, tuo dah den oiii.. huhu.. yang best nya tak ramai pun orang yang registered kat sini..
Aku ambik kursus FND11:Fashion and Dressmaking selama 6 bulan sessi Jul2013-Dis 2013.. semoga Allah permudahkan.. Amin... :) Biasa la 1st day, sessi perkenalan.. nama cikgu Pn Rohaslinda Sukri (mudo lai) tp tgh preggy.. ok kot.. ngeh2.. belum2 dah ada pencalonan ketua, penolong kelas.. haha.. bujang jadi ketua kelas, aku jadi s/u.. boleh la... ^_^
Hari ni Separuh hari jew kami di sini.. kul 1 dah balik makan.. lapo! hehe... ok, esok corat coret lagi citer best2 okey..
wassalam..




..ishimaisyah..

p/s: Putih rosak, kepala pening $$$ kuar lagi!... huhu... ya Allah tabahkan la hati :)

No comments:

Post a Comment