Wednesday 17 July 2013

Mula kenal mesin


Erm, sukanya harini dah dapat menjahit sendiri semua bentuk yang cikgu suruh :) berbunga2 uOlls, tak macam semalam rasa giveup sbb tak leh wat yg terbaik.. wpun cikgu ada reject skt2 hasil kerja aku tp aku PUAS sbb buat cara yg btul.. tak tipu tau.. tapi berpeluh2 sbb too focus on my work.. haha, klakar.. i feel sgt2 sronok sebab tak sangka aku boleh control mesin jahit walaupun merangkak2 .. alhamdulillah..
cuma.... aku tak suka cara cikgu Lyn mengajar.. she never taught us pun.. bagi nota3!!! pastu nak handle mesin ikut nota.. boleh gtu?? erm... inikah dinamakan pusat latihan kemahiran? watever... tp nasib bek la ada kakak2 yang terror2 ajar aku menjahit.. tq kak mona n kak zai.. shida pun.. tqvm ya :) <3 uOlls la.. 
so, kat bawah ni ak kasi pic2 hasil tangan (pre-graduated student) pertama aku memegang mesin jahit.. haha... syabas shima... (xmalu puji diri sndiri.. huhu)
daa utk entry kali ni.. see ya di lain coretan.. selamat berbuka puasa :)

alhamdulillah... seminggu sudah kita berpuasa

wassalam..

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment