Wednesday 7 May 2014

Di mana aisyah (part 1)


Eceh.. tajuk entry macam chanel Astro jew.. hehe, alkisahnya pagi tadi aku dari rumah mami.. erm, sebelum kuar tu Enden ada bgtau aku dia g sekolah awal dalam pkl 10.50pg camtu.. so, dia minta aku call is jgn balik lewat hantar mami sebab tak saper ada kat umah ecah tinggal sorang.. aku pun ok la.. :)

..sampai ofis daku sudah lupa......

pukul +- 3 ptg, kak mi called, tanya aku kat mana.. aisyah kat mana? is mana? aik?? aku pelik tapi tetiba aku teringat pasal pesanan eden pagi tadi.. adoy! salah aku la ni.. terlupa nak call is, alahai mana aisyah ni...? takut is lambat balik... eden dah g school.. jim stayback school... aisyah kat umah sorang?????? ya Allah... mula la aku risau gila! bukan aku je risau mami n kak mi lagi risau.... sebab eden call dah nak g sekolah is tak balik lg..

"naluri seorang ibu.. aku mesti +ve thinking.... aisyah sure dengan papa....."

Bersambung.........

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment