Sunday 11 May 2014

Sambutan Hari Ibu


Haha.. kalau sebut hari ibu memang semua kat page FB akan wish Happy mothers day.. so, dalam fb aku ada gak la post kat wall HMD kat mak, mami, aunty, k.long, k.ngah, kak mi.. alah, saja suka2.. hehe :)

berikut link ke fb aku.. 

Bagi aku, macam yang sama aku ckp tahun lepas tak silap aku.. Hari ibu dalam islam ialah hari2 cuma bila ada speacial date kita akan lebih dihargai.. btl tak? sebab sama mcm birthday la.. hari2 kita raikan hari kewujudan kita dengan bersyukur kepada Allah, tapi bila ada born date (completed dengan time and year) akan lebih bermakna dan special.. 

yeah, its for me tak tau la org lain.. apapun aku nak wish lagi sekali 
Selamat hari ibu semoga ibu2 sentiasa dirahmati Allah swt dan sentiasa memberikan yang terbaik utk anak2 meskipun anak2 sudah meningkat dewasa.. :) 
jasamu Ibu tidak ternilai

ok la sampai sini je dapat aku coret kan.. last not least, utk bidadariku Nur Aisyah Nabilah kehadiranmu memberikan sinar baru dalam hidupku.
"terima kasih Allah, kerana memberikan peluang menjadikan aku seorang IBU"
waaaa... tetiba touchin :'(

daaaaa wassalam..

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment