Tuesday 6 May 2014

Sebab xcident..


Semalam aku tak der mood nak tulis entry sebab masih ketakutan dan Fobia... Hari ni pun aku masih fobia nak masuk simpang ke tempat kerja.. :( adoy..

Nak dijadikan cerita semalam.. aku bawak wmy3290 ke ofis. sampai depan Nature at work, aku ingin membelok ke kanan.. aku terpaksa berhenti utk melintas so, tak smp beberapa saat aku dengar bunyi dentuman.. Bang! ops.. 

Rupanya kereta selang 1 kereta belakang kereta aku sudah kene sondol dari belakang dia dan yg terlibat 3 biji kereta.. adoy, kesian sebenarnya.. tapi abang tu marah2 aku pulak sebab katanya salah aku, siap ketuk pintu ofis kau.. bro, aku pun ada marah juga naik angin la aku... sudahnya malas aku layan brother tu.. 

tapi..... aku rasa bersalah sangat2 sebab tak minta maaf pada diorang yg terlibat sbb aku rasa aku la punca crash tu.. huhu, aku hanya mampu berdoa semoga urusan mereka semua dipermudahkan.. Amin ^_^ 

oK la sampai sini je entry kali ni.. jumpa lagi next entry, daa..... :) wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment