Monday 5 May 2014

Mimpi Arwah abah..


4 hari aku cuti dari hari khamis sampai la Ahad... haha, aptb la.. hilang semua diet atkin aku tu.. mana taknyer kalau cik abang sayang aku ada kat umah masak macam2 sampai aku terGODA sangat2.. hihi tapi takper la aku happy :D

so, alkisahnya tak jadi la segala diet miet aku kali ni. so, harap2 ada lagi peluang utk aku diet lagi sekali dan kali ni Baek punyo.. haha.. In sha Allah.. aku betul2 nak kurus macam dulu. ya Allah permudahkanlah jalan utk aku berdiet.. Amin

takder apa yang best waktu cuti, sama la mcm biasa jln2 makan2, cuma semalam (ahad 4/5/2014) aku mimpi abah. kali ni pelik sbb aku mimpi abah call hp mak tp ak yang pickup dan bila ak tanya abah kat mana...? abah diam...... ak pass pd is, dlm mimpi tu abah ckp kat laki ak something.. dlm mimpi tu juga ak tanya laki ak apa abah ckp, dia kata abah ada Order sesuatu... cukup misteri, apakah kenapakah?? owh... 

semoga Allah dapat memberikan aku petunjuk lagi sekali.. dan aku berharap akan dapat jawapan segala persoalan dan menyelesaikan masalah dalaman & krisis dalam diam keluarga kami.. :(

ok la jumpa next entry.. tgk la diet ni tak berkesan daaa.. fedap! haha.. bye, wassalam..

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment