Saturday 11 January 2014

Dihimpit Masalah, Aku perlu tabah...


Hari ni rasa sedih sangat.... sekarang barulah aku faham hakikat kehidupan 
kalau kita susah apapun tutur kata apapun yg kita lakukan semuanya tak memberi kesan kepada orang lain..
Biarlah hanya Allah sahaja yang tau isi hatiku.. walau macamana pun..
HIDUP PERLU DITERUSKAN

MASALAH???? 
sentiasa ada kepada sesiapa pun insan di dunia. cuma cara dan jenisnya sahaja yang berbeza. Aku percaya setiap masalah pasti ada jalannya sebab....
(rujuk next entry - ARTIKEL ) 
link to: http://cmanisaisyah.blogspot.com/2014/01/artikel-allah-menguji-kerana-manusia_11.html

SEKARANG!!
Duit rumah, Api Air, Personal Loan, Kereta, Hutang orang itu ini gedebak gedebuk.. #*@!$8t)"]+>? fenin fenin.. tapi aku percaya adanya Allah.. ya Allah bantu aku ya Allah.. Hanya padamu segala jawapan dan jalan penyelesaian bagi MASALAH yg melanda diriku. Aku perlu kuat dan tabah... kuatkan la aku! :'(  Aku yakin segala yang terjadi ini adalah susanan terbaik jalan kehidupanku..
Aku bersyukur sangat dikurniakan ibu mentua dan kakak ipar yg memahami.. boleh la aku meluahkan perasaan kepada mami dan kakak mimi.. tq  uOlls kerana sentiasa menyokong aku lebih dari Iskandar (hihi) dan sekurang2 nya aku rasa lega kerana masih ada insan lain yang menyayangiku selain suami, kawan2, ahli keluarga sendiri dll.. Amin.. 

wassalam....

...ishimaisyah...

No comments:

Post a Comment