Friday 3 January 2014

Happy Birthday Kak Long


Hari ni hari jadi kaklong ke-39 tahun.. happy birthday long, semoga panjang umur, murah rezki dan diberikan kesihatan yang baik.. tuo dah kakakku ini.. hihihi.. 
tak der apa yang nak dikata cuma nya luahan rasa seorang adik utk kakak tersayang dihari jadi..cek it out (copy yo...) :p
|
|
|
|
|
|
V
"you give us so many moments that make us smile. I have learned a lot from you and I am so happy that I have you in my life. Happy Birthday dearest sister"

kata2 simple tapi penuh keikhlasan... kan kan kan???? hehehe... tetiba touching kan.. 
btw, that was what I felt hokey.. :)

******

Ni pulak present utk kak long..

|
|
|
|
|
|

|
| |
|
|
|
V

tadaaa!!!


Set Handbag And Shoes By Original Coach

(1 day I really hope to give these matching set the real one 2 u dearest sista..) 

wassalam

...ishimaisyah...

No comments:

Post a Comment