Wednesday 1 January 2014

welcoming 2014



Bersempena tahun baru masihi 2014 mesti ada azam baru, kerja baru, kasut baru, bini baaaaa ha yang tu pandai2 erk.. :p
Aku?? ntah la takder keinginan nak pasang serba baru tahun ni. Malas je.. tak der mood je.. tapi HIDUP PERLU DITERUSKAN! cuma.... aku harap ada sinar baru dalam hidupku dan keluarga.. Amin ^_^ Mudah2an aku dapat membawa keluargaku keluar dari kepompong masalah yang melanda kami, In shaa Allah...
owh ya, lama btl tak update kisah2 kehidupan aku sewaktu di GIATMARA kan? erm, sebenarnya aku terlalu la bz dengan projek2 yg diberi oleh cikgu.. Proudly Announced..
I can sewing!!! Finally... (sikit2 bleh la...) 
Sungguh cepat waktu berlalu tak sedar kan dah 6 bulan aku menghabiskan masa di GiatMara Pengerang tu.. macam2 pengalaman, ilmu, kenangan gelak tawa kat sana... walaupun sementara namun Aku akui banyak aku belajar dari mereka2 yang sudi memberi ilmu kepada aku.. tq everyOne :)
Next entry aku akan post gambar2 masa hari Graduasi di Hotel Selesa, 21 Dis 2013 yang lalu buat tatapan semua.. hokey sampai sini saja ye.. daaaa

wassalam...

... ishimaisyah ...

# tukar pembuka kata ASSALAMUALAIKUM W.B.T yang baru (tak perasan ke) hihi.... 

No comments:

Post a Comment