Tuesday 14 January 2014

Selasa yang Bening


Alhamdulillah, masih dipanjangkan umur sepanjang hari ini.. sesungguhnya aku amat bersyukur Ya Allah kerana kau kurniakan aku keluarga yang aku impikan dan dikurniakan juga kebahagiaan dan kesihatan yang baik.. ^_^
Pagi tadi kak long n family datang menziarahi mami di rumah.. masa tu aku belum mandi lagi (bangun lambat) aisyah pun bangun pukul 10pg (+-) biasa la.... hehe, lepas sidai kain (aktiviti rutin) aku mandikan cah n aku bersihkan diri tau2 je, Amirul dan mami dah siapkan lunch.. nasi ayam steam.. yeah.. yummy! 
Lepas makan... kami lepak2 di rumah mami je.. baring2 tgk cd.. Iskandar??? owh ya, pagi tadi dia ada perarakan MAULIDUR RASUL.. teringat zaman sekolah waktu maulud nabi kan.. jalan sepanjang sekolah ke masjid dan makan nasi minyak dalam DULANG! heaven.... pulak masa tu aku share dengan Ani je.. huhu... dasat kan.. :p
Btw.. alhamdulillah juga masalah kami pasal kewangan semakin hari semakin OK.. alhamdulillah... syukur Allah berikan petunjuk :) tq Allah.. Aku yakin semuanya akan berakhir tak lama lagi.. Amin.. Ok la, sampai sini sahaja dapat aku cot cet cot cet, mata dah hampir stim.. tanda nak tdo sudah.. hihi.. sampai bertemu lagi di lain lembaran.. daaaa..

Wassalam..

...ishimaisyah...


No comments:

Post a Comment