Wednesday 5 March 2014

I'm Employed!!! :D


Syukur alhamdulillah, Allah makbulkan permintaanku untuk bekerja semula.. Alhamdulillah, terima kasih Allah atas kurniaanMu yang tak terkira selama ini.

Hari isnin ni aku akan bekerja semua selepas almost 2 years aku unemployed dari ICMC. persoalannya?? dapatkan aku bekerja seperti dulu..? masih boleh kah aku bekerja mengikut kehendak majikan? owh.. Allah, permudahkan segala jalan untuk aku menghadapi cabaran baru ni, Amin..

sebagai langkah persediaan, aku bukak la Youtube searching pasal ubs system.. hehe, lama tul la tak buat ubs.. ingat2 lupa, tp aku tidak akan pernah putus berdoa supaya Allah sentiasa memberikan jalan dan dipermudahkan segala urusan hambanya.. In sha Allah la doa2 juga usaha kene ada beb.. hehe :p

well, kawan2 sedara2 mara2 semua semoga kita terus maju kan diri ya. walaupun apa kerja yang kita lakukan seharusnya kerana Allah sbb semuanya adalah pinjaman dari Nya. cuma kita yang menjalankannya.. wallahualam..

ok, daa bye....

wassalam

..ishimaisyah..

nota kaki: gambar co. baru yang bakal aku jejaki.. eceh!

sejuk sokmo no... i like!..

No comments:

Post a Comment