Wednesday 26 March 2014

Risau... :(


Hi uOlls... eceh macam retis lahai.. semalam coti (sesaja) konon nak bawak cah g cocok tapi lupo bawak dokumen.. ngeh2.. ngoi! :p lgpun kak mi balik hari isnin tuhari.. so tu yang amik cuti tu. owh ya semalam gak g umah abah.. alhamdulillah mereka sihat .. :)

lately aku rasa perubahan pd diri aku. macam... ada penyakit kencing manis. tak silap aku 4-5 tahun lepas ada cek darah ngan Mr Tan (Roche) pasal kencing manis ni.. bacaan kat situ 6 katanya dah level.. omg.. aku dah mula worried sangat2.. :(

btw, aku kene start menjaga badan awal (mulai hari ni) aisyah kecik lagi. kalau apa2 jadi pada aku sian aisyah.. owh Allah selamat kan kami sekeluarga, elakkan kami dari penyakit.. amin.. sini aku share pasal Tanda2 awal diabetes.. (untuk kita) 
klik pada link :) tq


sampai sini je, apa2 hal citer lagi.. moood: risau sangat

wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment