Wednesday 12 March 2014

Mula kerja, yeehaaa!!


Masuk hari ni dah hari-3 aku bekerja di tempat baru. agak seronok kerja di sini.. cuma boring sebab masih belum ada task utk aku. :( erm, tak per la relax2 dulu nanti dah ada kerja amik kau!

haha.. cuma yg mengelirukan aku tentang position aku di sini. Memula hari-1 tu Manager (engineering) panggil aku suh wat SOP utk company.. setup all management process.. adoy, ini keje En Fuad dulu ni.. huhu, apakah? mengapakah? sebab dia ada bgtau yg aku highest level among klik yang ada. pulak...

Hari-2 aku hantar assignment yang boss mintak dan2 ptg tu Lady boss pulak masuk ofis dan jumpa aku. Borak2 macam interview je dan sempat jugak dia kata akan letakkan aku pada post yang sesuai.. tgk la apa post dia nak kasi tapi memang aku tak tau la.. hope suit me well :) 

ok la, sampai sini saja entry kali ini (curi2 tulis kat ofis) hehe... abis dari aku ngantuk, main solitare la apa la.. haha.. bek aku tulis entry kan kan.. ok, daa

wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment