Monday 17 March 2014

Work day-9


Pagi2 lagi dah ada meeting.. erm, hari2 pun meeting ma.. hehe, tak la tapi selalu jugak kot. well, pagi ni citer pasal operation site and ofis site juga. aku diamanahkan untuk buat purchasing dan staff salary (operation) la.. 

Pastu, Mr james pg2 lagi dah sibuk suh aku g seminar kat New York hotel tapi cina2 ni sibuk juga tak kasi aku pergi siap tanya "lu ada kene mengena dengan GST meh?" cam tuh pulak.. aku jawab la suka hati u.. tanya bos.. abis citer. ingat aku heran sangat nak g seminar setengah hari tu..? pooodah... g la aku faham korang jakunnnn.. :)

wel, tak der la masalah sangat tapi boss yang suruh aku pergi. kenapa diorang tak kasi aku g pulak kan.. budus! ah, lantak la diorang ni bukan bagus pun pandai mengampu jek.. :p

ok la harini kami semua kat umah bangkit lewat so smp kerja pun lewat.. hihi.. takper la sekali sekala je... ok da sampai sini saja, esok kita ngobrol2 lagi ya... :) 

wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment