Sunday 23 March 2014

si Malas isnin

Tak tau la apasal.. (ye ke tak tau) dari bangun tadi cukup2 tak semangat nak g kerja... hai la hatim kenapa la tak der hati je nak g ofis.. tapi macam mana pun kene pergi juga untuk keluarga tersayang ku gagahi jua ke ofis..

sebenarnya aku dah mula malas2 nak ke ofis sebab ofismate kot.. atau kerja aku part purchasing ni cukup aku tak suka. tp nak wat camner terpaksa la terima dah org kasi amanah kan... btw, aku sedang juga berusaha untuk ikhlas kan diri membuat segala kerja.. :) chill la...

so, harini aku agak lewat msk ofis kul 9++ tp tak la lambat sangat hokey.. masih awal la kot. haha.. agak banyak kerja kene buat harini so sebelum balik kita siapkan semua ya.. target2!.. hehe

k la sampai sini je kot nak citer2. erm, owh ya.. harini juga aku kecik ati ngan papa sebab tak pernah nak puji2 BINI dia ni melalui kata2 pujangga mcm dia post kat wall pasal mami... 
huhu, sedey tau :'( 
Ayat pujuk: Takpe la aku sedar diri... siapa la aku kan.. tak berapa nak penting pun.. its okey! :D 
k la jumpa lagi di lain entry... daaaaaaa....

wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment