Thursday 20 March 2014

work day-11


Setakat hari ni erm.... ok la 2 hari lepas Mr Keran (Yu Keran) ada panggil aku tanya apa2 masalah yg dihadapi.. aku ckp OK je.. walaupun ada la sikit2 aku tak puas hati. tp apakan dayaku aku budak baru.. huhu...

apapun, masuk harini dah 2 hari aku take over keje aini.. kenapa? sbb aini xcident 2 hari lepas kat area kilang juga.. tp alhamdulillah, Ning ckp aini dah keluar wad... syukur tak der masalah apa cuma kaki kene jahit.. wish u recover soon ya..

aku mula bimbang pasal berat badan aku yang makin menjadi2. Alahai badan.. rasa berat sangat nak bangun nak wat keje cepat letih, aku pulak kene jaga purchasing... kene jumpa staf operation setiap 2 hari.. takper la mungkin lama2 jadi ringan kot. tp terfikir nak makan ubat kurus... terpaksa hokey!

alasan... haha, well sampai sini saja entry kali ni. jumpa lagi nanti dilain lembaran.. da....


wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment