Wednesday 23 April 2014

Azam Diet Berkobar2.. ngeh2



Harini aku ada add satu group (closed group) untuk yang nak diet.. like me, well... hehe.. so aku dah print apa2 yang patut utk lebih bersemangat dan berazam.. yess!! I can do it!! In shaa allah... so, ni la nama group yang aku g tadi.. 


so, kalau korang ada nak tanya ke nak info pasal diet Atkins(DA) ni, boleh la add diorang.. tp kat next entry ada aku letak info sikit pasal DA ni.. cek it out here.. 
http://profhariz.com/diet-atkins-peringkat-1-induction/
kat sana ada si Hariz ni citer dengan simple pasal DA, tak pening nak baca.. so tq la pada cik abang ni kan.. :)
saya dah anda bagaimana? 
hehe.. cam iklan je.. kan kan..

so, harini keje macam biasa Boring juga.. tapi aku kene tabah dan kuatkan hati supaya diberkati Allah.. Amin, semoga aku dapat mengharungi hari2 mendatang dengan cekal, ikhlas dan dengan redha Allah.. ^_^

ok la sampai sini je, harini kak win tak masuk ofis, bos ada la juga datang tanya aku dah wat akaun ke.. tu je la. Lain2 takder apa yang terlalu boring utk aku cerita.. k la see uOlls next entry.. Bye, wassalam..

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment