Wednesday 16 April 2014

ubah keputusan la pulak..


Sekali lagi aku ubah keputusan untuk Tidak Berhenti.. sebab bila aku bg message kat kak win terus dia call aku tukar offer naikkan RM200 dan bagi pakai (pinjam) kereta Arena utk ke tempat kerja.. uit! celik mata aku dengar.. takyah la sbuk2 nak beli motobike kan.. tp 1 day, maybe... huhu, terus SETUJU!!!

hehe... lalang2.. apapun semoga aku kekal kerja di tempat baru Nature @ Work.. tapi kalau dapat kerja kat Kulim (M) Bhd aku pergi.. harap maklum dah 2 kali aku apply Kulim tu tp aku tolak 1st offer.. kali ni aku tak bagi can hope dapat la.. hehe

apapun.. aku bersyukur kerana aku masih murah rezki dengan kerja walaupun dah 30++ kan.. hope sangat aku dapat bekerja dengan baik dan berdedikasi.. in shaa allah.. semoga dipermudahkan.. so, ok la sampai sini je, jumpa lagi len kali ok.. 

wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment