Wednesday 2 April 2014

Minggu Bz...


Minggu ni agak betul2 bz sebab KIRA GAJI!!! hehe.... sukanya! :( ingatkan dah tak yah banyak2 hal kira gaji tp kene juga... N kali ni kira kat tempat baru dan nature yang lain dari ICMC la kan. tp slow2 la study dari payslip n worsheet bulan lepas. pasal kak lin pun bz wat keje dia juga.. so tak pe la kan.. 

erm, hari ni aku start key in kat dlm system salary calculation. sejujurnya, susah aku rasa sbb banyak sangat nak melompat. nak dibandingkan dengan Xcel yg dah biasa aku buat dulu.. all in 1 place je. senang mudah cepat hebat.. ha, apa lagi.. hehe...

2 hari lepas is ada mengadu kat aku kepala dan celah2 kuku keluar darah.. aku mula risau. bila g klinik dr K katanya tak der apa.. cuma dia ckp berehat saja. ntah la harap yg baik2 aja. harini kot dia g berubat kat cik usin (kwn mami) tu... 

apapun.. kita usaha n tawakal kepada Allah.. semoga tiada apa yang berlaku :) ok la ni curi2 tulis je ni.. tp time rehat la kan.. tak salah kan kan kan... hehe.. sampai sini je jumpa lain entry... da.....

wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment