Friday 18 April 2014

Sedih la pulak.. :(


Tgahari semalam kami 1 ofis termasuk nurul kecuali Teng & Mr James ye.. hehe kami ke Tea Garden cafe. Belanja sendiri2 je.. hehe, tapi ok la seronok dapat borak2 and makan sama2.. makanan pun not bad. Aku makan mee hoon kari and cheese bread salut egg. sodap. in shaa allah ada rezki leh dtg lagi. 

Waktu nak kemas2 barang aku rasa sedih pulak nak tinggalkan Ice-Man sbb hubungan kami dah semakin baik dan diorang pun dah mula terima aku dalam group.. kerja senang gaji okey, tapi aku harus pergi. untuk tumpuan penuh pd anak and keluarga. keje dekat ngan umah adalah peluang keemasan bg aku, ianya bukan datang berkali2 kan.. so, mudah2 kita ada jodoh, jumpa lagi.. :)

berikut gambar2 yg sempat di snap oleh Nurul (sales ofis) ms kt tea garden tu :) tq ya..

yeah, its me.. :p

jom order rasa cam kat cameron jew.. 

me, with celine & Ning

Kak Lyn & nizam

so, good bye Ice-Man i had so much fun working here.. uOlls are d best! tqvm.. <3<3<3 

my place with Loved...

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment