Tuesday 8 April 2014

dah selesa......


Hi everybody... minggu ni rasa tenang sebab dah siap kira gajis.. hehe.. hari isnin lagi dah siap tinggal print report (summary) je.. erm, rasa dah ok la kot

happy sangat hari ahad tuhari papa tak niaga so, aku mami cah n papa ke Econsave sopping barang dapo.. syok la sbb beli2 barang cum jalan2 kan.. lama tak jalan. lagipun dapat bawak cah jalan pun dah bagus.. hehe.. kami soping kat econsave senai since ambik mami balik keje so terus ke sana.. banyak barang dapo smp 300++ la.. tq mami

hari isnin (semalam) aku dah bagi office boy wit bayar rumah. Alhamdulillah.... lega dapat bayar. aku share ngan mami 50-50.. lepas 6 bulan aku kene g bank rhb kat senai minta rayuan utk dapat rate bayaran yg lama.. erm semoga dipermudahkan.. :) apapun aku kene kuat semangat dan sentiasa sabar..

ok la smp sini je entry kali ni.. aku rasa aku rindu family aku.. erm, ya Allah semoga kau perkenankan doaku, semoga keluarga kami bersatu macam dulu.. amin... 

wassalam

..ishimaisyah..


No comments:

Post a Comment