Sunday 13 April 2014

tukar fikiran...


Bila pk2 balik..... aku rasa tak jadi berhenti keje la, erm... kerja je la kat iceman. sebab tempat baru tu......
1) gaji kecik 
2) kurang mencabar
3) ntah la... knapa.. 

sebenarnya aku berbahagi 2 nak keja kat sana ke iceman. iceman dah ok tp nature @ work pun ok.. alahai, Allah bagi aku petunjuk Mu supaya aku lebih selesa bekerja.. aku pohon berikan aku jalan dan kemampuan utk aku berfikir..

hati aku ni kata... boleh je kerja 2 tempat tu tapi aku kene pilih 1.. memang pening ar :( tapi setakat ni ada bbrp org yg boleh dipercayai berpendapat.. suh aku keje kat iceman ada 2 org, sorang suh keje nature @ work tu.. erm, acaner erk.. 

apapun aku cuba utk fikir dan mohon petunjuk Allah dulu so, boleh la aku tenang utk wat keputusan.. ok la uOlls sampai sini je boleh aku writing... lain kali jumpa lagi ok, in shaa Allah.. daaaaaaa.... 

wassalam

..ishimaisyah..

No comments:

Post a Comment