Friday 11 April 2014

Rezeki kerja datang bergolek... :D



Semalam (11.04.2014) khamis, izan ada offer kerja tempat lama dia kat Nature @ work kat Pulai Indah. wah, hati berbunga2 la sebab dekat sangat dengan rumah uOlls.. hehehe... macam best je macam syok je..

so, tadi Alhamdulillah lepas aku g interview kak Win (bini owner) setuju nak ambik aku bekerja jadi pencacai la sekali lagi.. Keje 5 hari seminggu (8-6) cuti sabtu ahad. Walaupun gaji downgrade tapi aku upgreat!! ngeh2 (new motto) namun begitu, aku redha rezki Allah aku terima dengan ikhlas. Tq Allah, tq zan...

Lepas dah diterima ni mula la worried and thinking bout transport, aisyah... dll.. alamak, kalu pindah kene ada kereta at least moto.. yes, moto agak2 ok tak I pakai moto macam gambo bawah ni.. ngeh2.. ok la tuh! haha... jadi minah remfit la aku pasni!.. steady la Shima...!

lawa kan... hehe :p

so, nak dijadikan citer sekarang ni apa reason aku nak ckp kat Iceman pulak ye.. aku dah makin selesa kat sana tp.......... erm, takper la kot. ramai lagi candidate leh keje lebih baik dari aku.. cuma aku taktau la nak reason apa... arghhhhh!!! kusut plak kepala I..

apapun tunggu hari isnin la aku kene ngadap ngan kak lin n semua orang.. acaner ya reaksi diorang.. argh watper nak kesah bukan org penting pun, kuli je kot. lantak la.. yg penting aku bg notis kan.. hope they will get better staff later.

ok la caw dulu lain kali citer lagi... daa

wassalam

..ishimaisyah..


No comments:

Post a Comment