Tuesday 25 June 2013

3 xCitedments!


Pertama, korang.. sedap betul dapat makan carrot cake.. lama dah teringin tapi tadi baru dapat makan, yum yum.. order online je.. hehe, kebetulan ada so apa lagi order ler.. :) kek ni dibuat oleh Fana.. thnx ye Fana sudi hantar dari Pasir Gudang nun... smp depan pintu umah akak.. sedap, anak akk pun suka! 
Tadi siang, Bujang call.. alhamdulillah, aku akan start belajar menjahit pd 01.07.2013 ni.. wah, sungguh aku xcited dengar berita tu.. cam dapat masuk U pulak.. so 1hb nanti bermula la episod aku sebagai seorang pelajar... Nabi pun suh kita belajar smp ke negeri China kan.. maksudnya belajar smp jauh tiada penghujung.. 
teruja yang paling best.. SYURA menang Master Chef Selebriti (seperti yg ku jangka) alhamdulillah. aku mmg nak Syura menang ... dia layak la.. woW dapat hadiah naik A380 MAS Airline.. VVVVVip punya seat lagi!.. tengok diorang masak kat airport catering Brahim's ngan kat dlm flight VVVVVip tadi.. wat aku nak ajak suami and anak g bercuti je.. huhu, apa kan daya... :(
ok la.. anak pun dah tdo, aku nak sambung men candy crush sementara tunggu hubby ler sekali.. hehe.. da, Bye.. 

wassalam



..ishimaisyah..

1 comment:

  1. salam..saudari..header anda boleh ambil di sini -->

    http://2.bp.blogspot.com/-rPDM4bitjpU/UcvnwXqtzAI/AAAAAAAAC7g/pnrkvWctszs/s1600/cmanis.png

    ReplyDelete