Friday 7 June 2013

Panda Eyes...


Sejak menjak terlanjak (hehe) bercinta ni kemain lagi aku ye.. tdo lewat sesaja... kadang2 tu (kdg2 ke) pukul 5-6 pagi baru lelap.. Fuh! dasat nyer bercinta kan... ye la time anak dan suami masuk tdo baru leh bergayut, berdating n bermanja2 dengan couple tanpa gangguan.. :p 

soalan: Kau biar betul?? Dosa la... dah kawen dok BERCINTA lagi.. tak takut Allah ke?
Jawapan aku... TAK SALAH pun.... :p

hehe... ye la aku bercinta dengan CANDY CRUSH ar!!!!!! ingat saper? Geram tau selagi tak dapat gigit selagi tu aku berdating n bergayut dengan si cc tu sampai ke subuh.. huhu.. geram sangat! selalunya nak game lagi 1 point je.. xke geram tuh.. geram pun aku tetap nak mengadap si dia.. hihi.. tet!
bila dh pagi (pg kew) bgn tdo tu, tgk cermin, dah... macam antu muka aku pun ye juga.. hihi.. Panda eyes.. lawa juga cuma kurang ceria, lau pakai lipstik ceria sikit kot. haha.. :p 

sampai sini dulu entry kali ni.. nak g makeup mata n kalau sempat nak g dating lagi.. my couple dah tunggu tu.. choy! da.. wassalam


.. ishimaisyah ..

No comments:

Post a Comment