Friday 21 June 2013

Atok Kidnapped Aisyah


Hi Olls.. Masuk ni dh 2 kali Atok kidnapped Aisyah bwk balik kampung.. si kecik tu suka sangat la kan.. pg2 Eja (my Sis in law) dah call tanya kat mana nanti abah nak datang... Aku dengan malas2 pun bangun juga la mengemas tsunami kat tingkat bawah umah.. (semalam kan ramai datang) so agak la kusut dan huru hara keadaannya.. hehe, aku tak kesah pun yg penting diorang happy.. asiyah pun happy.. :)
Sempat la aku mengemas umah sebelum abah n aunty sampai.. masa tgh sapu2 umah tu abah smp.. aisyah tak pakai baju lagi pas mandi.. ngeh2.. ingatkan abah nak lepak sampai petang.. tak sempat aku buat air abah sound.. "aisyah abah bwk balik ye, kang mlm abah hantar la.." aku terus okey je... sbb aku penat sangat hari ni, semalam baru balik dari kampung dah kene Serang ngan MiL's Family kan.. huhu.. okey gak kan.. cam tau2 je abah ni.. :p
so.. tak tunggu lama2 abah bwk aisyah terus.. pas aisyah kuar aku apa lagi.. sambung tido la.. kuikuikui... best nya rasa.. tu pun sbb penat lau tidak boring siooooottt.. ye la kawan gado tak der kan.. sunyi la! hehe..
abah hantar aisyah balik petang sebelum jam 7mlm.. seronok sangat la tu.. smp abah balik pun tak heran.. hehe.. Miss her even baru beberapa jam.. just thinking.. kalau berpisah beberapa hari.. bulan.. tahun.. owh tidak!! my lil angel mesti ada depan my mata every 2nd okey.. hikhik.. anak sorang la katakan!! 
okey la.. smp sini je 1st enty hari ni.. ada lagi 2nd entry menyusul... da, 
Wassalam..




.. ishimaisyah ..

No comments:

Post a Comment