Thursday 20 June 2013

Peluang Belajar


Cepat je dah 5 hari kat kampung.. :(  erm, sedey... Hari ni dah nak balik umah da.. lebih kurang jam 11pg camtuh kami (aku, bujang, mak, ecah) ke kota (konon2) nak ambik gambar pasport. otw tu, weOlls singgah di Telok sengat makan asam pedas.. yumm yumm, thnx mak, belanja! :) my sayang gerak lambat sikit btlkan kereta katanya tp dia menyusung kami lepas siap. Dah hbs2 makan aku plak tak leh join mak sbb mummy nak dtg umah... so gerak pantas la kitorang blk jb lepas makan tu.. erm.. sowi mak..
Orite, nak jadikan citer.. baru2 ni aku ada la pasang niat nak belajar menjahit kat Giatmara nun..  ala, berangan2 gtu.. so buat la survey2 kat fb bagai amik no telefon (tp tak call2 gak) huhu.. tup2 tau2.. ada borang kemasukan baru julai 2013 kat pos box mak.. hehe... bagaikan org mengantuk disorong bantal ler.. :)) apa lagi... isi la..
Rupanya2 bujang pun berminat nak belajar sama... jom kita belajar jom.. dapat tambah ilmu dan skill.. ngeh3... bukan apa since aku dah dalam area ni tak salah rasanya aku teruskan perjuangan dengan tambah ilmu reka fesyen dan menjahit skali.. :) mudah2 an diberkati Allah swt :) amin....
so, tak sabar btul nak start belajar menjahit.. hehe.. mudah2 an aku masih terbuka hati utk terima ilmu.. Amin.. korang pun doakan ok :)

ok sampai sini je dpt aku coret2 kan.. erm, kat umah aku, ramai datang lepak.. My MIL's family (exp kak mi) datang bertandang.. suka la ecah tu.. huhu mami masak ns ayam.. shedapppp! :p da....
wassalam..



..ishimaisyah..


p/s: syyyy nak simpan secret pasal menjahit tu dari Suri, my cousin (tenaga pengajar kursus jahitan GiatMara Segamat).. haha 

No comments:

Post a Comment