Saturday 22 June 2013

Bibik spa


korang... Nikmatnya badan kita lepas diurut dan dibelai2 kan.. so hari ni, aku ke Bibik's spa.. ngeh2.. uish, mesti la servis terbaekk dari ladang.. smp tido2 masa urut.. hihi :p.. mana lagi kalau tak kat umah mami! haha... Bibik la yg urut aku selama ni.. umur dah 60-70 pun masih Gagah mengurut org cam aku.. fuh.. hebat kan..
Hampir 3 jam aku berurut, lega rasa badan.. maklum la dah lama tak pekene Urut.. hihi.. so, lepas urut tunggu mami balik keje, kitorang terus gerak balik umah aku.. hehe.. planning malam ni semua tdo umah kami ye.. :) seronoknya! otw tu.. aku call Pizza @ yus bianco pizza taman Pulai Perdana (kat sobb).. sedap! diorang smua dah terliurr... huhu :)
As usual sampai umah makan2 lepak2.. makan roti, pizza, biskut... air gas la... sambil2 tgk tv and borak2.. sukanya!.. dah 3 malam diorang tdo umah kami :) so, ok la sampai sini je entry kaloi ni.. esok banyak nak buat kat umah Since ada hero2 ni kan.. huhu.. k la, bye... 
wassalam




.. ishimaisyah ..

No comments:

Post a Comment