Sunday 16 June 2013

Father's Day 2013


Lama rasanya tak corat coret kat blog sendiri.. hehe, hope semua berada dalam keadaan yang sihat alhamdulilah :)

Hari ni, 16.06.2013 adalah sambutan Hari Bapa seluruh dunia (i think) so, aku, suami dan anak balik ke kampung untuk menziarahi kubur abah walaupun minggu lepas dah balik seminggu.. :) *Mode: suka hokey... pagi2 ahad kami sekeluarga (along n adik xde) ke kubur abah.. syahdu rasanya bila terkenang detik2 akhir bersama arwah abah.. semoga abah tenang di samping penciptanya ^_^

Sebelah petang pulak, aku ada call Abah mentuaku abah Amin utk wish "Happy Father's Day".. abah la sekarang tmpt aku menumpang kasih dan hilang rasa rindu kat abahku.. TQ abah sebab menyayangi aku, suami dan anak kami.. di kesempatan ni juga, aku nak ucapkan Selamat Hari Bapa ofcoz utk suami tersayang.. ISKANDAR NAZARALI thnx pa for d love u give to me n aisyah... we love u till eternity <3<3<3 and also to all my BILs, thnx for all ur caring to d family. Hope dapat beri terbaik pada keluarga masing2 ye.. tq all very2 much'ah.. :)

Aisyah menyiram air yasin dipusara Abah
walaupun mereka PINJAMAN dari Allah tp ingat la bahawa tanpa ayah dan ibu siapalah kita.. 
Thnx Abah, Thnx papa... Selamat Hari Bapa 2013
wassalam..



..ishimaisyah

No comments:

Post a Comment