Wednesday 29 May 2013

candy crush addicted!!


Hi semua, hope sihat semua ya, takder stress2 walaupun ada banyak masalah.. hehe, tgk aku.. ada problem banyaaaaaak sannnnnnngggat... tapi ttp semyum tau (ye ye je) hehe..
untuk hilangkan Stress apa kata korang ikut cara aku.. hehe.. main game ni.. 

game wat aku jadi Mat Gian, haha...

cara permainannya macam ni (scroll down)

|
|
|
|
|
|
V
V
Camni la permainannya.. senang tapi wat otak gila, huhu

memula tu malas nak layan invitation datang menimbun kat FB suh main.. last2 aku terGODA juga.. sooo addicted sampai tak tdo uOlls sbb nak habiskan semua level.. huhu (parah) =p
Senang jew main game ni.. easy handling, easy go.. tak perlu set time cam farm ville, cafe tu semua.. bila2 pun boleh main.. kene bersaing juga tapi tak der la dasat sangat just fight nak jadi highest jew, lau tak pun tak pe.. saja suka2 nak Test Power.. hihi.. actually game ni lama dah cam bejeweled game yg aku suka tu.. pasal tu ler aku jadi addicted tu.. adoy, naseb ada anak.. lau tak 24 7 aku hadap! :p
utk sesiapa rasa banyak keje nak wat takperlu la terlibat dengan game ni ya.. bahaya! hehe.. ok la sampai sini utk entry kali ni.. jaga diri, hiasi peribadi.. da.. 
wassalam

..ishimaisyah

p/s: pencapaian terbaik as at 29.05.2013, 4.58am ~ level 38

No comments:

Post a Comment