Monday 13 May 2013

BILA SAKA MENGGANAS

Tajuk entry yang menyeramkan.. hehe.. ups tanya khabar dl la.. Hai semua apa khabar..? mmg aku ada Saka pun.. Saka RAJIN.. ngeh2! saja joke.. jgn mare.. bila saka mengganas.. habis 1 rumah aku kemas... hehe, itupun bersebab.. katanyee... izan and atta inform ada orang dari kedah nak mai jb so nak tumpang ler kat umah aku... kami ni tak kesah pun org mana, kecil tapak tangan, erm... apa ye aku tadahkan.. hihi...lupa ar! apapun kami sentiasa menerima tetamu dengan tangan terbuka :)

Saka Rajin ku mengemas dari dapur, bilik, atas bawah, belakang, depan dan termasuk la mengimport masuk 2 orang penuntut saka aka asst saka ku utk melengkapkan lagi kerja. hehe... mereka ialah adik2 suamiku (adik ipaq aku ler) uci & apis.. mereka ketuk2 sana2 gantung2 frame, paku2 sana, siap cat lagi tau!.. kami kemas store sebenarnya tu jadi melarat smp ke semua sudut :p so secara automatik umah aku pun 1/2 kemas n cantik le.. mana tak perabih semua pakat buang barang dlm store (bukan pakai pun) hihi.. thnx uci & apis.. Blum upah lagi tu.. huhu.. :p

Rasulullah saw pun ada berkata "wajib memuliakan tetamu" tetamu ni ibarat Pembawa rezeki untuk kita.. wah, alhamdulillah kalau camtuh.. so.. jemput la datang ke rumah (saya ikhlas okey) hehe... :p

Bagi aku sesiapa pun tetamu yang datang mmg perlu diutamakan dari segi hidangan makanan. keselesaan tempat istirehat, tmpt tidut (jika perlu) dan lain2 kelengkapan.. alhamdulillah, aku sentiasa menitikberatkan bnda2 tu. kami sekeluarga mmg suka ada tetamu yang sudi datang ke rumah kami.. in shaa allah akan kami layan sebaik mungkin.. dan perbaiki apa perlu.. t,kasih la pada sapa2 yang pernah sudi datang ke teratak kami yang tak seberapa.. lain kali datang lagi! da... wassalam :)


.. ishimaisyah ..



No comments:

Post a Comment