Monday 13 May 2013

Happy Birthday Ain!


13 Mei.. peristiwa bersejarah paling aku ingat (wpun blm lahir waktu tu) masa sekolah2 dl ler.. peristiwa berdarah pd thn 1969 (xsilap aku) kalau ingat mmg rasa takut sgt2.. jgn la jadi lagi peristiwa sebegitu kerana terdapat banyak keburukan pada diri, bangsa, agama dan negara. bersama la bersatu utk Malaysia.. tiba2 semangat kenegaraan.. :p
Btw, Hari ni hari jadi my 1st niece Aina Farhana Suhaimi, yg ke 11 tahun (besaq da) ni link FB dak demokS ni :) 
so to kakak, cikder doakan.. semoga Ain jadi anak yg solehah dan membanggakan ibu dan ayah juga diberkati Allah didunia dan akhirat, Amin.. HB kakak.. =)
Pendapat Aku ttg Ain??
  • seorang yang sangat comel (kalau reti jaga rambut dia tu) hihi
  • Kakak yang bertanggungjawab
  • Bijak tapi M beso nak study.. kan? kan?
  • Kuat berangan
  • Dengar cakap orang tua, hormat org tua
  • Sensitif (agak kuat merajuk)
  • Pandai Berkawan

Bila aku tgk Ain, sama macam aku kecik2 dulu.. baek pe'el dia, rupa dia (more to my sister la) huhu, tapi mmg jalan cerita Ain dari kecik smp sekarang +- mcm aku dl... huhu.. org kata (bkn ak ok) kalau anak saudara (cucu) pertama akan ikut perangai ibu/apak saudara (anak) bongsu.. means, lau niece gurl ikut mokcik yg last dan begitu sebaliknya.. ye ke? ye jugak.. ntah, wallahualam ^_^

so, ok.. smp sini sahaja.. pd saper2 sambut besday hari sama.. HB ya =)) 
daa.. wassalam

picture take on Ain's 10th birthday
..ishimaisyah

p/s: dapat call kul 3 ptg td esok ada interview, huhu... bz mlm ni siapkan resume dll.. nebes nih! :p




No comments:

Post a Comment