Wednesday 1 May 2013

Happy Labor Day


selamat hari pekerja kepada semua kenalan yang bekerja.. yg tak bekerja juga tiada hari Istimewa untuk mereka ya.. hehe, mesti la ada. Hari hari mereka adalah ISTIMEWA!.. macam aku.. sebagai suri rumah aku sentiasa rasa istimewa sbb aku leh organized kerja sendiri, buat keputusan sendiri.. apa lagi? taknak wat keje pun suka ati! haha.. 
btw, sejak lepas Graduate pd 2004 dl, ni la kali pertama aku tak sambut hari pekerja dengan nikmat "cuti" sbb aku kene kerja juga (buat kerja2 seharian la kat umah) ngeh3.. but, wlaupun begitu aku Enjoy dengan kerja seharianku.. (kemas, masak, jaga anak, bla.. bla) 
jadi nya bersyukur la kita walau apa pun yang kita ada sekarang.. sebab apa yang kita lakukan, setiap apa yang terjadi adalah kehendak Allah SWT.. so, alhamdulillah.. tak kira la keje kuli @ bos sekalipun kalau kita bersyukur sentiasa kepada Allah hidup lebih diberkati.. =) (peringatan utk diri juga) bukan nak membebel okey... 
da utk entry kali ni.. jumpa lagi! 

wassalam <3

..ishimaisyah

p/s: lau kat Tg Balau mesti meriah dengan Pesta hari Buruh kan? huhu.. jln jem!

No comments:

Post a Comment