Sunday 12 May 2013

Happy Mother's Day ~ wit Love..


Selamat Menyambut Hari Ibu 12 May 2013 (Ahad) istimewa kepada mak Puan Suthimah Binti Karso.. aku sentiasa doakan mak diberi kesihatan yg baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezki dan dirahmati Allah swt dunia dan akhirat, Amin.. Mak, akk sayang mak smp bila2..
Untuk mak, terima kasih kerana melahirkan aku di dunia. Terima kasih juga sebab menyayangi dan mengasihi aku semenjak aku kecil sehingga sekarang dengan sempurna.. 
tq mak <3
Jasa mak tak dapat aku balas. alahai syahdu la pulak.. :'( sekarang, aku pun dah jadi mak (mama)! My dotter Aisyah, semakin membesar dgn itu juga aku dapat rasakan seronoknya menjadi seorang mama, walaupun sukar tp bilamana anak membesar depan mata aku jadi puas hati dan bersyukur dengan pemberian Allah swt yang sangat bermakna ni ^_^

my fav picture wit my mom

so, In shaa allah aku dan adik beradik ku semua dah planning nak bg present n nak wat makan2 utk mak pd (mungkin) 26.05.2013 nanti. tarikh tu bersempena pemergian arwah abah kami yg ke setahun (al-fatihah) masa tu mmg mak mintak kami semua blk kg sbb nk baca tahlil utk arwah abah.. kita2 jew tk jemput org mkn kenduri pun.. hehe.. 
semoga Allah permudahkan, Amin..

"HAPPY MOTHER's DAY"

 bye, wassalam

..ishimaisyah

p/s: HMD kpd my beloved kak long, kak ngah, mak mentua, my sepupu sepapat and my makcik2 sekalian

No comments:

Post a Comment