Saturday 11 May 2013

weehooo!!


Senang nya dalam hati.. Suami tak beniaga harini.. so jalan2 la, kami kuar dari kul 4pm/5pm macam tuh.. lepas mkn tghari kat umah (I masak okey) hehe.. masak2 kartun jew. tak layak masuk masterchefmalaysia pun.. hihi.. kami terus ke umah abah mentua ku sebelum ke umah mummy mentua ku (ups, mesti konfius jap kan, umah pak mentua umah mak mentua) ??? sbnrnya, my parents in law dah lama divorce (lebih 20thn) so, lain2 umah la kan.. haha
kat umah abah kejap je antar barang.. pastu mkn2 kat fav gerai my husband, ak tak brapa suka sangat.. tp sian Mr hubby mengidam nk mkn mee goreng kat sana.. layannz.... ;) pastu terus ke bandar jalan2 (dah malam pun) ke rumah mak mentua ku.. jumpa my nephews yg bujang2 tu, jumpa bibik.. smntara tunggu my MIL balik keje, minta bibik urut sikit kaki ni lenguh sangat la semalam mengemas stor la kononnya.. :p 
suddenly, wah cakap omputih.. aku tingat penimbang kat bilik bibik tnpa pk2 ak beranikan diri try la timbang.. ouwh, sunnguh ku tergezut u "dah hilang 10kgSSSSS!!!" erm, tu ialah penurunan selama sebulan uolls.. sungguh mengujakan!!!  =D tp kan.. walaupun 10kgs, aku masih Dumoks :( cuma aku bangga la dapat turunkan berat aku... hehe, well done mdm shima!! good job!! 
Rahsia??? ada la... :p (dah dpt berat idaman aku citer k)
so, aku nekad utk teruskan proses penurunan sehingga berat ideal yg aku idam2 kan sangat2 dah lebih 10thn aku tunggu.. fuh! bilakah akan berakhir? bilakah...? Tarik nafas dalam2.. hembus.. sabar okey shima, masa nya akan tiba.. keep it up k..

k la, berita gembira sampai sini nanti sambung lagi lain entry yew. :) da... wassalam

..ishimaisyah


No comments:

Post a Comment