Tuesday 14 May 2013

Debaran Interview


Hari yg ceria dan indah hari ni, tadi pagi ada interview kat Taman U.. rasa berdebar2 sebab dah lama tak g interview kerja.. ngeh2 ada la dalam 7 tahun camtuh.. :p. Post plak jawatan yg lama aku tak pegang "account assistant".. adoyaii.. ah, takper la bukan tanya pun pasal akaun kenal2 je.. hehe
Nak jadi citer alkisahnya.. aku di interview oleh GM kilang sendiri sbb HR and Acc Dept nye head takder (mc/al etc).. alahai, makin la dup dap dup dap.. tapi bila dah jumpa orang nyer okey je, tak banyak tanya pasal kerja pun just tanya2 pasal sendiri, okey la.. hehe
so, dlm hati mmg confident tapi bila pk2 boleh ke aku ni wat keje jadi seram nak keje kat sana.. apapun aku serahkan pada takdir seandainya diterima / tak aku redha ^_^  btw, aku mmg enjoy g interview kat SLG food industries, jb :) thnx for giving me chance for interview session ya :) ni webpage diorang..



da, for entry kali ni :) wassalam..

..ishimaisyah



No comments:

Post a Comment